Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Δήλωση του Ζαχαρία Ζούπη , δημοτικού συμβούλου Κερατσινίου – Δραπετσώνας

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Δήλωση του Ζαχαρία Ζούπη , δημοτικού συμβούλου Κερατσινίου – Δραπετσώνας

Σ΄ολο το τελευταίο διάστημα αλεπάλληλα δημοσιεύματα με εμφανίζουν ως πιθανό η σίγουρο υποψήφιο Βουλευτή στις ερχόμενες Εκλογές . Οφείλω να ενημερώσω , ότι πράγματι είχα συζητήσει με ένα φίλο και γνώριμο από τα παλιά , τον Σταύρο Θεοδωράκη ο οποίος μου έκανε την τιμητική πρόταση να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του ΠΟΤΑΜΙΟΥ στην Β’ Πειραιά . Είναι γεγονός ότι η πρόταση με προβλημάτισε ιδιαίτερα , θεωρώντας ως ενδιαφέρουσα , σημαντική και θετική την προσπάθεια αυτού του νέου πολιτικού μορφώματος .
Ωστόσο , θέλω να αποσαφηνίσω ,ότι επέλεξα να μην είμαι υποψήφιος .Δεν μου το επιτρέπουν οι αυτοδιοικητικές υποχρεώσεις μου αυτή την στιγμή , οι προσωπικές και επαγγελματικές προτεραιότητές μου . Ευχαριστώ τον Σταύρο για την πρότασή του και του εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημά του κόντρα στην λάσπη που έχει δεχτεί , την ανιστόρητη πόλωση , τον φανατισμό και τον λαικισμό που κυριαρχεί .

Ελπίζω γενικότερα , οι εκλογές να δώσουν την δυνατότητα να προχωρήσει η χώρα μας με σχέδιο, συγκεκριμένες προτάσεις , αντιμετώπιση των οξυμένων κοινωνικών προβλημάτων ,σε μια νέα πορεία με ελπίδα ,αυτοπεποίθηση και κλίμα εθνικής συννενόησης για την αντιμετώπιση της κρίσης .