Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ , ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ " ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"
Ο Ζαχαρίας Ζούπης μετά από σχεδόν 30 χρόνια θητείας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και ενώ όλοι περίμεναν ότι θα είναι σίγουρα υποψήφιος Δήμαρχος και βασικός πρωταγωνιστής, ανακοίνωσε δημόσια αιφνιδιάζοντας τους πάντες ότι δεν θα είναι υποψήφιος. Του απευθύναμε λίγες ερωτήσεις...
Πως και δεν θα είστε υποψήφιος Δήμαρχος; Ήσασταν ο βασικός αντίπαλος του Βρετάκου και ο άνθρωπος που κατά βάση αντιπολιτεύτηκε τον νυν Δήμαρχο.
Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση. Όλοι ξέρουν την αγάπη μου για τον Δήμο, την Αυτοδιοίκηση. Ανέφερα τους βασικούς λόγους σε μια εκτενή δήλωση.Ένα σχόλιο μόνο επομένως. Ζήτησα μια ευρεία συμπαράταξη όλων των δυνάμεων που νοιάζονται για την πόλη. Πάλεψα για αυτήν. Όχο μόνο για να νικήσουμε στις εκλογές, αλλά για να ενωθούν και εκείνες οι δυνάμεις, που θα μπορούσαν να διοικήσουν τη επομένη των εκλογών και να βγάλουν την πόλη από το τέλμα και την παρακμή.Δυστυχώς, απ΄ότι βλέπετε ακούγονται γύρω στα 10 ονόματα.Σε ένα τέτοιο σκηνικό απαξίας, δεν ήθελα να συμμετέχω. Όλα τα άλλα, μετά τις εκλογές.
Κρεμάσατε τα παπούτσια οριστικά ή θα είστε παρών στις εξελίξεις ;
Τα παπούτσια τα κρεμάς είτε γιατί αποσύρεσαι οριστικά, είτε γιατί μπορεί να χρειάζεσαι ένα time out, είτε και γιατί θες να στείλεις ένα μήνυμα . Εγώ θα είμαι παρών με θέσεις και απόψεις και στην πορεία προς τις εκλογές ως άνθρωπος της πόλης και ως αντιπολιτευτική δύναμη στον νυν Δήμαρχο, αφού μέχρι το τέλος της θητείας αυτού του Δημοτικού Συμβουλίου είμαι δημοτικός σύμβουλος και μάλιστα επικεφαλής της μόνης ενεργού παράταξης, της « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ». Από  εκεί και πέρα πάντα θα είμαι παρών στις διεργασίες της πόλης και όχι μόνο. Το σε ποιο βαθμό ,από ποια θέση και με ποιο ρόλο, θα το καθορίσουν οι εξελίξεις.  
Ειχατε μια πλούσια σε δράση πορεία στον Δήμο. Θα θέλατε να μας κάνετε ένα σύντομο απολογισμό;     
Πως να χωρέσουν 30 χρόνια δράσης, σε λίγες σειρές; Πορεύτηκα πιστεύοντας πάντα στη αξία του σχεδίου, της σκληρής δουλειάς, του διαλόγου, της σύνθεσης απόψεων, της διαφάνειας. Σ΄αυτά πιστεύω πως ήμουν συνεπής και σαν Διοίκηση του Δήμου και σαν Αντιπολίτευση.Έβαλα την δική μου σφραγίδα στην πολιτιστική, αθλητική άνοιξη που γνώρισε ο Δήμος με καλλιτεχνικά τμήματα και αθλητικά τμήματα που λίγοι δήμοι είχαν, στην δημιουργία διοργανώσεων που ανέδειξαν όλο το δυναμικό της πόλης ,αλλά και την πόλη σ΄όλη την χώρας.  Προώθησα και έχω το δικό μου μερτικό στο γεγονός ότι υπάρχει πια πρωινή βάρδια στα σχολεία. Προώθησα καινοτόμες πρωτοβουλίες στα σχολεία . Ήμουν συμμέτοχος σε κάθε μεγάλη πρωτοβουλία που αναλήφθηκε επί Διοικήσεων που διετέλεσα 8 χρόνια Αντιδήμαρχος, 2 χρόνια Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού, 2 χρόνια Πρόεδρος της ακμαίας τότε ΔΗΚΕΠΑ. Σαν Αντιπολίτευση προσπαθούσα να είμαι δημιουργικός αλλά και αυστηρός, προβάλλοντας πάντα προτάσεις αλλά και κάνοντας σκληρή κριτική όπου έβλεπα πρακτικές και συμπεριφορές που ζημίωναν την πόλη.
Και μια κουβέντα ενόψει των επόμενων Δημοτικών Εκλογών;
Αλλαγή,αλλαγή,αλλαγή ! Ο Δήμος πρέπει να αλλάξει πορεία. Η Δημοτική αρχή βρήκε λεφτά, έτοιμα έργα και δημιουργεί μια ψευδή εικόνα ότι μάχεται. Χαρακτηρίζεται από αδυναμία , έλλειψη σχεδίου, φαινόμενα αυταρχισμού , βαρηκοΐας απέναντι σε κάθε διαφορετική πρόταση , ενώ δείχνει προκλητική εύνοια σε φορείς που θεωρεί δικούς της και την Δραπετσώνα. Πρέπει να αλλάξει.