Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

ANTE ΠΑΛΙ !



Δήλωση Ζαχαρία Ζούπη, Δημοτικού Συμβούλου Κερατσινίου- Δραπετσώνας , επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ » και μέλος της Επιτροπής Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου


Δεν πρόλαβε να φύγει το Καλοκαίρι και αρχίσαμε δυστυχώς τα ίδια. Μου εστάλη Πρόσκληση για Συνεδρίαση της Επιτροπής την Δευτέρα 3-9-2018 στην οποία αναφέρεται ως 2ο θέμα η « Επικαιροποίηση της Απόφασης 20/ 2017- Λογαριασμοί 113 ΣΣΚ»!

Είναι εντυπωσιακό πως γράφεται αυτός ο τίτλος ,αφού για να υπάρξει επικαιροποίηση, σημαίνει ότι ήδη υπάρχει μια Απόφαση την οποία επικαιροποιώ. Απόφαση λοιπόν 20/ 2017 δεν υπάρχει και με την μέθοδο του « πες, πες, κάτι θα μείνει» δεν θα εμφανιστεί από το πουθενά. Το θέμα απασχολεί από πέρυσι και είναι αποδεδειγμένο ότι δεν υπάρχει Απόφαση αφού ζήτησα στικάκι με τα ηχογραφημένα πρακτικά της Συνεδρίασης που υποτίθεται ότι ελήφθη αυτή η Απόφαση και πουθενά δεν ακούγεται κάτι τέτοιο.Δεν καταλαβαίνω επομένω πως οι υπεύθυνοι Παιδείας και Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης επιμένουν σ΄αυτό. Το θέα αυτό που συνιστά κατ΄ουσία πλαστογράφιση δημοσίου εγγράφου απασχολεί ηδη την Περιφέρεια Αττικής, όπως και την Δικαιοσύνη!

Φοβούμαι δε, ότι ο τίτλος στην πρόσκληση ετέθη σκόπιμα για να περάσει εμμέσως ότι υπήρχε Απόφαση. Διαφορετικά θα μπορούσαν το θέμα της κατανομής των οικονομικών υποχρεώσεων 112 και 113 ΣΣΚ, γιατί γι΄αυτό μιλάμε, να το έφερναν ως νέο θέμα και με την πλειοψηφία που διαθέτουν στην Επιτροπή , να το περάσουν. Λάθος θα ήταν και πάλι, γιατί για να γίνει σοβαρός επιμερισμός οικονομικών υποχρεώσεων ανάμεσα σε συστεγαζόμενα σχολεία πρέπει να υπάρχει αναλογιστική μελέτη, αλλά αυτό αφορά την ουσία του θέματος και θα καταδείκνυε την προχειρότητα αντιμετώπισης των θεμάτων των σχολείων και όχι μόνο.

Όμως Απόφαση δεν υπάρχει!  Ε, όχι !! Κι όμως η γη γυρίζει! Ούτε με έμμεσους τρόπους , ούτε με Αποφάσεις της Επιτροπής μπορεί να κρυφτεί αυτή η αλήθεια!

Λαμβάνοντας την πρόσκληση, ζήτησα να μου στείλουν ποια Απόφαση εννοούν.Μου την έστειλαν και απάντησα με το παρακάτω κείμενο.Ας πάρουν τος ευθύνες τους για ότι γίνει

« Ευχαριστώ που μου στείλατε την Απόφαση. Ωστόσο, γνωρίζετε καλά , ότι υπάρχουν ενστάσεις ΑΝ υπάρχει αυτή η Απόφαση. Ποτέ δεν μπήκε 2ο θέμα και επομένως δεν υπάρχει και Απόφαση. Αυτό αποδεικνύεται και από τα ηχογραφημένα πρακτικά που ζήτησα και μου δόθησαν.
Ταυτόχρονα γνωρίζετε ,ότι με το θέμα ασχολείται και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση και η Δικαιοσύνη.
Επομένως δεν έχει νόημα η λέξη " επικαιροποίηση " . Αν θέλετε να περάσετε Απόφαση για το τρέχον έτος , μπορεί να περάσει αν συμφωνεί η πλειοψηφία της Σχολικής Επιτροπής .Ωστόσο, θα είναι νέα απόφαση. Επί της ουσίας δε, έχω εκφράσει την άποψή μου- θέση της " ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ"  απόφαση για κατανομή οικονομικών υποχρεώσεων σε συστεγαζόμενες μονάδες δεν μπορεί να λαμβάνεται χωρίς αναλογιστική Μελέτη.

Επειδή επαγγελματικές υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να παραβρεθώ στην Συνεδρίαση , θα ήθελα να αναγνωστεί η επιστολή μου στη Συνεδρίαση και να καταχωρηθεί στα Πρακτικά.»

Υ.Γ : Επισημαίνω ότι έχω κάνει τρεις δηλώσεις στις 3/7/2017, 5/9/2017 και 20/ 12/ 2017 για το ίδιο θέμα. Όποιος επιθυμεί να τις διαβάσει για να είναι ακόμα πιο σαφές τι συμβαίνει και πως επιχειρείται να διαστρεβλωθεί η αλήθεια, μπορεί να τις βρει στο blog μου