Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

                                 Προς Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας
                                 Κοινοποίηση : Γενικό Γραμματέα Δήμου
                                 Κερατσίνι , 6- 12 – 2017




Κύριε Διευθυντά,

Σας ευχαριστώ που μου απαντήσατε στο έγγραφο που σας είχα αποστείλει από τις 17-7, αν και χρειάστηκαν τρεις μήνες για να λάβω την απάντηση, ενώ ο σχετκή ρύθμιση του Νόμου μιλάει για απάντηση εντός 30 ημερών για ερωτήσεις Δημοτικών Συμβούλων.
Εν πάσει περιπτώσει, το βασικό πρόβλημα με την απάντησή σας με το Α.Π 54531/ 12-10-2017 έγγραφό σας είναι , ότι δημιουργούνται νέα ερωτήματα η ότι δεν απαντάτε ακριβώς και με σαφήνεια στα ερωτήματά μου.

Πιο συγκεκριμένα :

1.       Στον χώρο των εκδηλώσεων έγινε μια παρέμβαση,έγιναν έργο/α. Υπήρχε σχετική Μελέτη η μελέτες για το έργο η τα έργα που έγιναν; Θα ήθελα μια σαφή απάντηση για αυτό. Το γεγονός πως ένα έργο μπορεί να γίνεται με ιδώτη η με αυτεπιστασία δεν αναιρεί το γεγονός ότι πρέπει να υπάρχει κάποια Μελέτη. Θεωρώντας ότι η παρέμβαση είχε μια ενιαία χρήση , θεωρώ πως υπήρχε έργο και όχι έργα. Υπήρχε λοιπόν Μελέτη η όχι;

2.       Αν υπάρχει , θέλω να μου αποδοθεί.


3.       Θα ήθελα επίσης να γνωρίζω με ποιες προδιαγραφές έγιναν οι αθλητικοί χώροι και αν διασφαλίζεται η βιωσιμότητά τους ( π.χ  υπάρχει πρόβλεψη για αποσττραγγιχτικών δικτύων)

4.       Ποιος ήταν ο επιβλέπων μηχανικός του Δήμου για όλα όσα έγιναν σε επίπεδο κατασκευών στον χώρο ;


5.       Μου αναφέρετε ότι η Τ.Υ εκπόνησε όλες τις μελέτες για την προμήθεια υλικών.Εννοείτε ότι το έργο υλοποιήθηκε σαν προμήθεια;

6.       Θα ήθελα τις μελέτες έστω για τς προμήθειες ,αν και είμαι περίεργος τι μελέτες προμηθειών έγιναν χωρίς να προυπάρχει μελέτη έργου. Αυτό θα μπορύσε να χαρακτηριστεί σαν κατάτμηση έργου η σαν « μετονομασία έργου σε προμήθεια ».

7.       Ποιο το καθαρό ύψος των προμηθειών; Θα ήθελα την αναλυτική εικόνα του κόστους.

8.       Με αυτά που μου απαντάτε, εννοείτε ότι τα πιστοποιητικά στατικότητας τα οποία έφεραν οι ίδιοι οι προμηθευτές / ανάδοχοι τα παρέλαβαν διοικητικοί υπάλληλοι από το τμήμα προμηθειών; Πως μπορεί να έγινε αυτό και να ελέχτηκαν επί της ουσίας; Υπήρχε  Μηχανικός του Δήμου που να αποφάνθηκε για αυτά τα πιστοποιητικά και ποιος ήταν; Υπήρχε έλεγχος των Πιστοποιητικών Στατικής επάρκειας από τις ΤΥ ;

    Περιμένω τις απαντήσεις σας.

                                                        Ζαχαρίας Ζούπης
                                                     Δημοτικος Συμβουλος Κερατσινίου- Δραπετσώνας

                                                   Επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»