Δήλωση Ζαχαρία Ζούπη - Απάντηση στην επιστολή του που εστάλη από την Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως απάντηση στις δημόσιες καταγγελίες που είχε κάνει
Έλαβα πριν λίγες μέρες μία απάντηση με αρκετή καθυστέρηση για τις καταγγελίες που είχα κάνει δημόσια για θέματα που αφορούν στην λειτουργία της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης . Έχω επομένως χρέος να απαντήσω και μάλιστα δημοσίως, όπως καλούμαι και από την επιστολή.
Επιτρέψτε μου να σημειώσω ορισμένες παρατηρήσεις πριν μπω στην ουσία:
1. Όταν συμμετέχω κάπου, συμμετέχω ψυχή τε και σώματι, με απόψεις και παρεμβάσεις. Αυτός είναι άλλωστε ο ρόλος μου. Ακούω δε τα πάντα, προσέχω τα πάντα και δεν αναφέρομαι ποτέ επιλεκτικά .Ιδιαίτερα δε ποτέ ,μα ποτέ δεν έχω καταγγείλει στηριγμένος σε αναληθείς ισχυρισμούς.
Ακόμα και όταν μπορεί να βγω από μια συνεδρίαση ακόμα και για σωματική μου ανάγκη ( αναφέρομαι επειδή γίνεται μια περίεργη αναφορά στην συνεδρίαση ,ξεχνώντας ότι από την μια ώρα που κράτησε, μίλησα σε διάφορες στιγμές συνολικά 20΄ ) φροντίζω να ενημερώνομαι για ότι έχει συμβεί. Μην παρουσιάζετε λοιπόν μία εικόνα ότι μπαινόβγαινα στην συνεδρίαση και δεν μάλλον δεν άκουσα κάποιες αποφάσεις !
2. Την απάντηση την ψήφισαν απ ότι βλέπω από τις υπογραφές έξι μέλη της παράταξης του Δημάρχου που συμμετέχουν στην Επιτροπή ,κάτι το αναμενόμενο συν δύο ακόμα. Κανένα άλλο σχόλιο επ΄αυτού. Απλά για να υπάρχει εκόνα..
3. Δικαιούμαι - το αναφέρω γιατί οι φράσεις του στυλ « δεν δικαιούσαι» με παραπέμπουν σε άλλες εποχές - να λέω, να δημοσιοποιώ ότι ακριβώς θέλω και όποτε θέλω με την προυπόθεση ότι ισχύουν τα γεγονότα. Δεν μου αρέσουν επομένως οι συμβουλές μιας και αυτό κάνω πάντα και αυτό έκανα και στις συγκεκριμένες καταγγελίες. Σ΄αυτό θα επανέλθω...
4. Σέβομαι τις αντίθετες απόψεις ( π.χ στην περίπτωσή μας για το πως πρέπει να γίνεται η κατανομή των κονδυλίων για τα λειτουργικά στην Δευτεροβάθμια ). Ωστόσο είμαι απόλυτα κάθετος όταν τίθενται θέματα νομιμότητας. Τους Νόμους απλά τους εφαρμόζεις κρατώντας το δικαίωμα να παλέψεις για αλλαγή τους.
Οι Νόμοι και οι αποφάσεις των θεσμικών οργάνων της Πολιτείας δεν μπαίνουν σε παζάρι, ούτε σε ερμηνείες. Σε αντίθετη περίπτωση στην απλοελληνική, μιλάμε για παρανομία η παρατυπία. Η προσφυγή δε στην Δικαιοσύνη δεν συνιστά απειλή. Αποτελεί δημοκρατικό δικαίωμα και καθήκον όσων πιστεύουν ότι πρέπει να υπαρχει σεβασμός στην Νομιμότητα.
5. Δεν μου αρέσουν οι απειλές.Δεν ταιριάζουν στην κουλτούρα μου και στην πολιτική αντίληψή μου. Δυστυχώς , είδα ότι απειλές εκτοξεύουν κατά τρόπο απαράδεκτο οι 8 που πέραν της απάντησης σε μένα έστειλαν απάντηση και στον πρώην Διευθυντή του Εργαστηριακού Κέντρου σε επιστολή που επέστειλε προς το Δημοτικό Συμβούλιο. Πρόκειται για πρωτοφανή πρακτική κατά πολίτη που « τόλμησε» να στείλει επιστολή προς το Δημοτικό Συμβούλιο, στην οποία σε τελευταία ανάλυση θέτει ερωτήματα και ενστάσεις και δέχεται απειλή .
Μάλιστα, γίνεται και το εξής φοβερό: Στέλνει επιστολή προς το Δημοτικό Συμβούλιο, το Δημοτικό Συμβούλιο και ο Δήμαρχος απαξιούν να ασχοληθούν και την απάντηση την δίνουν οι 8 ως πλειοψηφία της Σχολικής Επιτροπής !
6. Δεν καταλαβαίνω γιατί μου λέτε ( για τους 8 μιλάω) ότι είστε εκπαιδευτικοί που προσφέρετε αμμισθί και εθελοντικά. Συγχαρητήρια, το σέβομαι ,σας σέβομαι, αλλά όλοι είμαστε εργαζόμενοι και προσφέρουμε εθελοντικά και αμμισθί. Το θέμα είναι να κάνετε και να κάνουμε όλοι σωστά την δουλιά.
Πάμε τώρα στην ουσία, γιατί στην « απάντησή » τους οι οχτώ , μιλάνε συνέχεια για διαστρεβλώσεις και για επίκκληση γεγονότων που δεν ισχύουν.
Για να δούμε λοιπόν τι ισχύει και τι δεν ισχύει :
1. Ισχύει η όχι κύριοι και κυρίες που υπογράφετε την απάντηση ,ότι κρίθηκε παράτυπος ο τρόπος που κατανέμονταν τα λειτουργικά κονδύλια στην Δευτεροβάθμια από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας ; Υπάρχει κάποια διαστρέβλωση σ΄αυτό το σημείο;
2. Απεκρύβη η όχι από την Διοίκηση του Δήμου αυτή η απόφαση του Γ.Γ για περίπου ένα χρόνο από το Δημοτικό Συμβούλιο, την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και την Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ; Υπάρχει κάποια διαστρέβλωση σ΄αυτό το σημείο;
3. Συνεχίστηκε στο διάστημα αυτό να γίνεται η κατανομή μη λαμβάνοντας υπόψη τΙς συστάσεις βάσει του Νόμου που έκανε ο Γ.Γ ; Υπάρχει καποια ανακρίβεια σ΄αυτό;
4. Συμμορφωθήκατε με τον Νόμο η όχι μόνο μετά από την Απόφαση και της Επιτροπής του 152 και την άποψη της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου ότι είναι μονόδρομος η εφαρμογή της Απόφασης ;
5. Στο διάστημα από την Απόφαση του Γ.Γ της Περιφέρειας μέχρι την Απόφαση του της Επιτροπής του 152 αδικήθηκε η όχι το Εργαστηριακό Κέντρο σε σχέση με το τι θα έπαιρνε αν γίνονταν σύμφωνα με τον Νόμο οι κατανομές; Δίνεται η όχι το περιθώριο επομένως η συγκεκριμένη Μονάδα να διεκδικήσει αυτά τα λεφτά; Ποιος αλήθεια θα πληρώσει αυτή την διαφορά ,αν υπάρξει δικαίωση μιας τέτοιας διεκδίκησης ; Υπάρχει κάποια διαστρέβλωση σε κάτι από αυτά;
6. Ισχύει η δεν ισχύει ότι πριν την συνεδρίαση της 16-5- 2017 παρουσιάστηκε μια υποτιθέμενη συνεδρίαση , που κατήγγεολα πάλι δημόσια και που η Πρόεδρος κ.Χρυσούλα Μπουζάνη παραδέχτηκε ότι δεν έγινε ; Υπάρχει κάποια απορία η διαστρέβλωση σ΄αυτό;
7. Υπήρχαν η δεν υπήρχαν αναλήψεις από την Πρόεδρο από τον τραπεζικό λογαριασμό του Εργαστηριακού Κέντρου για την πληρωμή λογαριασμών , χωρίς να έχει ενημερωθεί – όπως ο ίδιος αναφέρει στην επιστολή του στο Δημοτικό Συμβούλιο - ο τότε Διευθυντής του; Γνωρίζετε ότι ο Διευθυντής είναι υπεύθυνος διαχειριστής που καταθέτει και οικονομικό απολογισμό και αν είναι έτσι πως μπορεί ακόμα και η Πρόεδρος να « τραβάει» χρήματα ακομα και για λογαριασμούς ; Μου λέτε ότι είναι νόμιμο κάτι τέτοιο. Σας ερωτώ: Είστε θιασώτες της Αρχής ότι κάθε τι νόμιμο είναι και ορθόν και ηθικό και λειτουργικά σωστό ; Αφού έχετε αυτή την αντιληψη , γατί δεν παίρνετε το δικαίωμα διαχείρισης από όλους τους Διευθυντές σχολείων και να τα διαχειρίζεται η Πρόεδρος με μια επιτροπή; Καταλαβαίνετε η όχι τι δρόμο ανοίγετε μ΄αυτή την πρακτική και τι ανασφάλεια δημιουργείτε στους Διευθυντές των σχολείων ; Ειμαι σαφής; Υπάρχει κάποια ανακρίβεια σ΄αυτό το σημείο;
Πάμε τώρα στο τελευταίο και πολύ κωμικοτραγικό σημείο σε σχέση αν υπάρχει όπως εμφανίζεται Απόφαση της Επιτροπής Δευτεροβάθμιας για συμμετοχή του ΕΠΑΛ και του Εργαστηριακού Κέντρου κατά 50% στην πληρωμή των λογαριασμών.
Προσωπικά κατάγγειλα ότι τέτοια Απόφαση δεν ελήφθη ποτέ και ότι συνιστά τουλάχιστον παρατυπία το να εμφανίζεται τέτοια Απόφαση . Παρέλαβα την απάντηση ότι ελήφθη .Ζήτησα τα ηχογραφημένα Πρακτικά της συνεδρίασης και πράγματι μου εδόθησαν. Τα άκουσα όχι μία,αλλά τρεις φορές και κατάλαβα ότι οι 8 που υπογράφουν την απάντηση προς εμένα, μάλλον δεν τα έχουν ακούσει! Γιατί στην συνεδρίαση έγινε μια απλή αναφορά από την Αντιδήμαρχο Παιδείας Στέλλα Μιχάλογλου ότι ο τότε Διευθυντής του Εργαστηριακού Κέντρου αρνείται να πληρώσει για τους κοινούς λογαριασμούς του Συγκροτήματος και μια κοινή γνώμη οτι πρέπει να πληρώνει. Αυτά... Γενικά. Πουθενά αναφορά για 50% - 50% και άλλα . Άλλωστε κατανοείστε επιτέλους, ότι συστεγαζόμενα σχολεία συμβάλουν στους κοινούς λογαριασμούς κατά ποσοστό που καθορίζεται με αναλογιστική Μελέτη. Κάντε το, γιατί πάλι κάποιος Γ.Γ Περιφέρειας η κάποια Επιτροπή του 152 θα σας βγάλει παράτυπους. Αν θέλετε, ακούστε..Ο καθένας παίρνει την ευθύνη του σ΄αυτή την ζωή.
Ποιος είναι εκτεθειμένος τώρα; Εγώ που δικαιώθηκα η όσοι συνυπογράφουν κείμενα χωρίς να ξέρουν τι συμβαίνει; Ποιος έχει δίκιο; Εγώ που κάθησα και άκουσα τρεις φορές τα Πρακτικά η όσοι από αλληλεγγύη ( ;) συνυπέγραψαν ότι διαστρεβλώνω γεγονότα; Ποτέ δεν υπήρχε τέτοια Απόφαση κύριοι και κυρίες μου και την υπογραφή σας πρέπει να προσέχετε που την βάζετε. Εξαφανείστε επομένως αυτή την μη Απόφαση γιατί κάθε πράξη που στηρίζεται σάυτή, είναι η μπορεί να κηρυχτεί παράτυπη,τουλάχιστον παράτυπη. Συγγνώμη δεν ζητάω που με βγάλατε διαστρεβλωτή η άνθρωπο που μπαινοβγαίνει στς συνεδριάσεις και μπορεί και να μην έχει καταλάβει τι έχει αποφασιστεί. Δεν έχει νόημα.
Αυτά .... Χωρίς κανένα άλλο σχόλιο...
Μια τελευταία παράκκληση προς την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας : Την καλώ να είναι πιο προσεκτική και να μην παρασύρεται από αδέξιους πολιτικούς- συνδικαλιστικούς χειρισμούς άλλων μιας αυτή και μόνο αυτή φέρει την ευθύνη παρατυπιών η παρανομιών όσον αφορά στην λειτουργία της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής.
Επίσης, επειδή είμαστε εργαζόμενοι ,την καλώ να βάζει συνεδριάσεις της Επιτροπής απογευματινές ώρες και όχι το μεσημέρι. Θέλω να συμμετέχω και συχνά δεν μπορώ αφού εργάζομαι στις 1:30 η στς 2:00 το μεσημέρι....
Εκτός και αν θέλει να μαζεύονται μόνο οι 8....