Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΑΕΙ Η ΖΗΤΑΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΑΕΙ Η ΖΗΤΑΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Επιστολή Ζαχαρία Ζούπη, επικεφαλής « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ » προς τον Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου

Κύριε Διευθυντά, περίπου διόμισυ ολόκληρος μήνες πριν, σας ζήτησα να μου παραδώσετε στοιχεία και να μου απαντήσετε σε ερωτήσες και μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει τίποτα.

Σας υπενθυμίζω , ότι έχω ζητήσει από τις Τεχνικές Υπηρεσίες :
1.      Στοιχεία που αφορούν στις καθυστερήσεις του χρηματοδοτούμενου από την Περιφέρεια Αττικής έργου Ανάπλασης των Παιδικών Χαρών τπυ Δήμου.Τα στοιχεία τα ζήτησα με έγγραφό μου με Α.Π 39546/ 17-7-2017
2.      Στοιχεία που αφορούν στις εργασίες στον χώρο των Καλοκαιρινών Εκδηλώσεων , με έγγαρφό μου στις 17-7-2017
Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η κωλυσιεργία .Είναι υπηρεσιακό καθήκον σας να απαντησετε σε ερωτήματα Δημοτικού Συμβούλου και μάλιστα στην συγκεκριμένη προθεσμία των 30 ημερών , βάσει του Άρθρου 69, παρ. 3 του Ν.3852/2010.

Παρακαλώ, όπως εντός των επομένων ημερών λάβω απαντησεις στο σύνολο των θεμάτων και των ερωτήσεων που έχω θέσει.


                                                                       Ζαχαρίας Ζούπης